Jóga gyakorlatok

A jógagyakorlatok egyre népszerűbb alternatívává válnak a hagyományos erősítő és relaxációs gyakorlatoknak, mivel sokoldalúak az izom -csontrendszer különböző betegségeinek kezelésében. A jógagyakorlatokat a különböző fizikai feltételeknek megfelelően hozzá lehet igazítani és növelni. Jógagyakorlatok kettőnek/partner Egy lehetséges jógagyakorlat 2 fő részére az előrehajlás. … Tovább

Jóga gyakorlatok a hátnak Jóga gyakorlatok

Jóga gyakorlatok a hátnak Sokféle jógagyakorlat létezik a hátizmok erősítésére és a hát rugalmasságának javítására. A gyakorlat a hát- és vállizmok erősítésére szolgál. Ehhez feküdjön le a padlóra fekvő helyzetben, karjait előre nyújtva, homlokát a padlón támasztva. … Tovább

Jóga gyakorlatok a fogyáshoz Jóga gyakorlatok

Jógagyakorlatok a fogyáshoz Amikor jógagyakorlatokat végzünk a fogyás érdekében, különösen fontos, hogy azokat a lehető legdinamikusabban hajtsuk végre, például gyakorlatok sorozatában, és serkentsük a szív- és érrendszert. További gyakorlatok a fogyáshoz itt találhatók: Gyakorlatok a hasi zsír ellen A delfin például alkalmas… Tovább

Jóga terhes nők számára

A jóga nemcsak erősítő, hanem relaxációs gyakorlatokat is kínál. Mindenesetre ezek fontos pontok, amelyek hasznosak lehetnek a terhesség vagy a szülés során. Végül is figyelembe kell venni a terhes nő jólétét is. A terhesség alatt a női test különböző folyamatokon megy keresztül, amelyek során a test megváltozik. Kínálat… Tovább

Mikor / kockázatok | Jóga terhes nők számára

Mikortól/kockázatok Általában a jóga a terhesség alatt is megengedett, sőt üdvözlendő. Nincsenek pontos irányelvek a jóga terhesség alatti alkalmazására. A fontos az, hogy a nő a terhesség alatt hallgatja a testét, és figyeljen rá. Bizonytalanság esetén a nőnek újra konzultálnia kell nőgyógyászával. … Tovább

Rezgőlemez edzés

A vibrációs képzést egy vibrációs lemezen hajtják végre, amelyet különböző gyártók kínálnak. Különbözőek például méretben vagy a mellékelt tartozékokban, de végül a következő gyakorlatokat lehet elvégezni a legtöbb modellnél. A vibrációs lemezt statikus gyakorlatokhoz, de dinamikus gyakorlatokhoz is használják, amelyek célja a… Tovább

Gyakorlatok az aljára | Rezgőlemez edzés

Gyakorlatok az alsó részhez 1) Emelje fel a medencét 2) Guggoljon 3) Lunge Több gyakorlatot keres a fenékre? Kiinduló helyzet: Fekvő helyzetben egy foltvarró deszkán vagy hasonló felületen, amelynek magassága megegyezik a vibrációs lemezzel, a lábak a vibrációs lemezen állnak Végrehajtás: Lassan emelje fel a medencéjét, tartsa… Tovább

Gyakorlatok a karok számára Rezgőlemez edzés

Gyakorlatok a karokra Dips push-up alkartámasz Végrehajtás: Támassza magát kinyújtott könyökkel a vibrációs lemez hátulján, üljön a vibrációs lemez szélére, és nyújtsa előre a lábát. Tegye fel a sarkát, majd enyhén emelje fel a fenekét, és hajlítsa a könyökét körülbelül 110 ° -ra, majd nyújtsa ki… Tovább

Vannak mellékhatások? | Rezgőlemez edzés

Vannak mellékhatásai? Általánosságban elmondható, hogy a vibrációs edzésnek nincsenek mellékhatásai vagy káros hatásai, és szinte bárki elvégezheti bármely korosztályban. Van azonban néhány korlátozás: Ha bizonytalan, javasoljuk, hogy a vibrációs edzés megkezdése előtt konzultáljon szakemberrel, és beszélje meg vele a kockázatokat. Még … Tovább

Összegzés | Rezgőlemez edzés

Összegzés A vibrációs tréning például a gyomor, a fenék, a hát és a kar izmainak erősítésére használható. Arthrosis esetén ez stabilizálhatja az ízületet, ami csökkentheti az ízületi fájdalmat. Az edzés segíthet az izmok ellazításában és lazításában is. A heti kétszeri 10 perces edzés… Tovább

Gyakorlatok a fizioterápiából

A napi 5–10 perces edzés gyakran elegendő ahhoz, hogy a szervezet mentes legyen a betegségektől. Az izmok megerősödnek, az ízületek áthaladnak és a keringési rendszer fejlődik. Minden gyakorlatot fizioterápiában is használnak, és jól alkalmasak utánzásra. A nyaki gerincet erősíteni kell egyrészt… Tovább

Összegzés | Gyakorlatok az aljára

Összefoglalás Fenekünk nagyon erős izmokból áll, amelyek a fenekünkön lévő természetes zsírlerakódások mellett meghatározzák a fenekünk alakját. A mindennapi élet hosszú ülései és a testmozgás hiánya miatt a fenékizmaink nincsenek eléggé terhelve, és így idővel romlanak. Ez nem csak… Tovább