Gyakorlatok az izomrövidülés ellen

Az izmok rövidülése gyakran hosszú távú, egyoldalú testtartás vagy mozgás következtében következik be. Például az izom rövidülését okozhatja a túl kevés testmozgás és a napi hosszú ideig tartó irodai ülés, de a rendszeres nyújtás nélküli egyoldalú sportolás is. A comb elülső és hátsó izmai,… Tovább

Vissza | Gyakorlatok az izomrövidülés ellen

Hátul 1) Nyújtás a hosszú ülésben 2) Az „eke Kiinduló helyzet: ülőpadon ülve, mindkét lába előrefeszítve, lazán és ellazítva, enyhén behajlított térdekkel Végrehajtás: most a hátsó csigolya csigolyánként a lábak felé hajlik, és„ kerek ”, A fejet a nyújtásba veszik, és az álla a… Tovább

Az izomrövidülés kezelése Gyakorlatok az izomrövidülés ellen

Az izomrövidülés kezelése Az izomrövidülés gyógytornával kezelhető aktív és passzív nyújtó gyakorlatokkal. A program része az otthoni edzésprogram is, speciális izomnyújtó gyakorlatokkal. A nyújtóprogram és az izomhosszabbítás a terápiában mindig magában foglalja az izomépítést és a testtartást, mert gyakran a lerövidült izmok… Tovább

Jóga a migrén megelőzésére | Gyakorlatok migrén ellen - Ez segít!

Jóga a migrén megelőzésére A migrén gyógyszeres terápiája mellett a mélyrelaxáló gyakorlatok és a regeneráció is segíthet a tünetek javításában. Különböző jóga gyakorlatok állnak rendelkezésre. A híd Feküdj a hátadra, hajlított lábakkal, majd told fel a fenekedet a padlóról. A felsőtest és a lábak alkotnak ... Tovább

Feldenkrais gyakorlatok migrén ellen | Gyakorlatok migrén ellen - Ez segít!

Feldenkrais gyakorlatok migrén ellen A Feldenkrais kifejezés olyan rendszert ír le, amely felhívja a figyelmet a mozgássorozatokra, és lehetővé teszi az érintettek számára, hogy felismerjék és javítsák a kedvezőtlen mozdulatsorokat. Így tudást nyújt olyan mozgásokról, amelyek célja az erőfeszítés nélküli mozgás és a feszültségállapotok megelőzése. Feküdj a hasadra, és hajlítsd be a lábad 90 ° -ban… Tovább

Összegzés | Gyakorlatok migrén ellen - Ez segít!

Összegzés Összességében elmondható, hogy jó eredményeket lehet elérni, ha speciális gyakorlatokat végeznek a migrén kezelésében. Az érintett személyek így képesek segíteni magukon mind a migrénes roham közeledtével, mind az akut esetekben, és megfelelő ellenintézkedéseket kezdeményezhetnek a gyakorlatokon keresztül, amellyel a fájdalom jelentősen enyhül, és az esemény… Tovább

Gyakorlatok a nyaki feszültségek ellen 6

„Latissimus húzás - kiinduló helyzet” Ülve egyenes és egyenes testtartást feltételez. A lapockákat mélyen visszahúzzák, miközben karjaikat felfelé nyújtják, a szegycsont felfelé mutat. „Latissimus húzás - véghelyzet” A kiindulási helyzetből mindkét könyök a felsőtest felé húzódik. A lapockák rögzítve maradnak… Tovább

Gerinccsatorna szűkület - egyszerű gyakorlatok otthon

A gerincvelő -szűkületre irányuló gyakorlatok célja az idegcsatorna szűkületének előrehaladásának minimalizálása. Ezért olyan gyakorlatokat kell végezni, amelyek nem húzzák hátrafelé az ágyéki és nyaki gerincet egy megnövelt görbületbe, hanem kiegyenesítik ezeket a részeket. Gyakorlatok az ágyéki gerinchez felszerelés nélkül 1. gyakorlat: Feküdj a hasadra… Tovább