Edzés a Thera-zenekarral

Az elasztikus edzést rugalmas szalaggal már az 1960 -as években fejlesztették ki, amikor Erich DEUSER kerékpár belső csövekkel edzette a nemzeti labdarúgó -válogatottat. 1967-ben kifejlesztette a gyűrű alakú Deuserband-et. Bár a növekvő ellenállású edzéseknek számos előnye van, az elmúlt évtizedekben nem igazán fogott meg. A Thera Band Thera Band… Tovább

Sixpack képzés

A hasizmok célzott javítását célzó edzésterv csak a hasizmok gyakorlatait és módszereit tartalmazza. Ez az edzésterv izolált edzési egységként használható az izomépítési terv kiegészítésére. A hasizmokat mindig ugyanolyan mértékben kell edzeni, mint az alsó hátizmokat. Edzésterv … Tovább

Kalóriák és erősítő edzés

Bevezetés Az erősítő edzést a tökéletes test kialakítására, a fogyásra és az izomtömeg építésére használják. A súlyzós edzés során végzett megerőltető mozgásokhoz a szervezetnek energiára van szüksége, amelyet táplálékból nyer. Az élelmiszer viszont három fő tápanyagcsoportból áll: szénhidrátokból, fehérjékből és zsírokból. Makrotápanyagnak is nevezik őket… Tovább

Utóégető hatás | Kalória és erősítő edzés

Utóégető hatás A kalóriák elégetésének legegyszerűbb módja egy intenzív teljes testedzés, amely során az összes fő izomcsoportot igénybe veszi és edzi. Az erősítő edzés úgynevezett utóégető hatást is produkál. Ez nagyobb az erősítő edzéseknél, mint az állóképességi edzéseknél. Edzés után a szervezet még hosszú ideig felfokozott anyagcsere állapotban marad… Tovább

Hogyan számíthatom ki a kalóriabevitelt a súlyzós edzés során? | Kalóriák és erősítő edzés

Hogyan számolhatom ki a súlyzós edzés alatti kalóriafogyasztást? Ha szeretné még hatékonyabban végezni az erősítő edzést, akkor kiszámolhatja az elfogyasztott és bevitt kalóriákat. Főleg izomépítésnél fontos, hogy a szervezetet több kalóriával lássuk el, mint amennyit elfogyaszt. Ha a lábadon szeretnél fogyni,… Tovább

Kalóriabevitel | Kalória és erősítő edzés

Kalóriabevitel Az erősítő edzések ideális kalóriabevitele nem csak a kalóriaszámtól függ, hanem a tápanyagok eloszlásától is. Mindegyik makrotápanyagnak megvan a maga fontos funkciója a szervezetben. A fehérjék különösen fontosak az izomépítéshez, mivel az izmok nagyrészt fehérjékből állnak. A szénhidrátok gyors energiát biztosítanak, ami… Tovább

Erő edzés

Definíció Erő edzés Az erőnléti edzés a célzott izomépítésről és a maximális erő, sebesség és állóképesség javításáról szól. A maximális edzéssiker elérése érdekében az erőnléti edzést a megfelelő célokhoz kell igazítani. Ez magában foglalja a terhelési forma, a terhelés időtartama, a terheléstartomány és a terhelés intenzitása közötti különbségeket. Az erősítő edzés is lehet… Tovább

Az izomzat megértéséhez | Erő edzés

Az izomzat megértése Az emberi test minden mozgása az izomerőn alapul. Az izmokat egy vagy több ponton inak és szalagok kötik össze a csontokkal, így a csontváz hasonló módon mozoghat, mint egy báb. Itt részletes információkat talál a frontális izomzatról… Tovább

Izomépítés erősítő edzéssel | Erő edzés

Izomépítés erősítő edzéseken keresztül A célzott erőnléti edzés valószínűleg a leghatékonyabb módja az izmok építésének. Edzési gyakorlatok saját testsúllyal, valamint további súlyokkal használhatók. Az izomnövekedés stimulálásának döntő tényezője az izom kimerültségi állapotba hozása. A szervezet erre reagál… Tovább

Erősítő edzés zsírvesztés céljából Erő edzés

Erő edzés a zsírégetéshez Az erőnléti edzés nagyon jó módja a zsírégetésnek sok más sporthoz képest. Ennek alapja az úgynevezett utóégető hatás. Ez azt jelenti, hogy az izmok a tényleges erőfeszítésük után is folytatják a zsírégetést. Ez a hatás annál nagyobb, minél erősebb az izmok. Hosszú,… Tovább

Táplálkozás a súlyzós edzés során Erő edzés

Táplálkozás a súlyzós edzésben Valószínűleg sok embert kísért a mítosz az erőnléti edzések kapcsán, miszerint elegendő mennyiségű fehérje szükséges az izmok építéséhez. Ez azonban csak részben igaz. Az emésztés után a fehérjéket összetevőikre, aminosavakra bontják, amelyekből az izmok újra felépíthetők… Tovább