Mi a legjobb módszer a nyaki gerinc nyújtására?

Különösen a nyújtó gyakorlatok elengedhetetlenek a nyaki gerinc mobilitásához. Az izmok nyújtásával elősegítik a vérkeringést és meghosszabbítják az izmokat. Így feszültségek oldhatók, és javul a nyaki gerinc mobilitása és rugalmassága. Sok nyújtó gyakorlat elvégezhető otthon, az irodában vagy akár… Tovább

Nyújtás egy eszközzel | Mi a legjobb módszer a nyaki gerinc nyújtására?

Nyújtás egy eszközzel Azok, akik otthon rendelkeznek a szükséges felszereléssel, vagy a fizioterápiás gyakorlat ennek megfelelően van felszerelve, a nyaki gerincet is nyújthatják eszközök segítségével. Az egyik ilyen eszköz az úgynevezett hosszabbító eszköz, amely segít a nyaki gerinc nyújtásában és enyhítésében. Egy másik segítség a TENS eszközök (TENS =… Tovább

Szakadt szalagtérd - 3. gyakorlat

„Stretch Hamstring”. Helyezze az érintett lábat nyújtva egy magasságra. Most próbálja megragadni a megfeszített lábfejet a felsőtestének megdöntésével. Tartsa 10 másodpercig a comb hátsó részén (combizom) húzódó szakaszot, és rövid szünet után ismételje meg a gyakorlatot. Folytassa a következő gyakorlattal.

Szakadt szalagok a térdben - 4. gyakorlat

Guggolás. A csípőre kiterjedő testtartásból hajlítsa meg a térdét, miközben a felső teste egyenesen előre dől, és hátrafelé nyomja a fenekét. A súly nem az elülső lábon van, hanem leginkább a sarkán. Hajlítsa be a térdét max. 90 ° -ra, majd térjen vissza a hosszabbítóhoz. A hajlításnak lassabbnak kell lennie, mint a nyújtásnak. Csinálj 3… Tovább

Gyakorlatok golfozó könyökével

A golfozó könyöke a kéz hajlítóizmainak ínszalagjainak gyulladása, amelyek a könyöknél helyezkednek el. Ezeket az ínrögzítő gyulladásokat, például a bicepsz íngyulladást, hosszú távú egyoldalú tevékenységek okozzák, amelyek magukban foglalják az ujjak hajlítását és az alkar forgó mozgását (pl. Csavaró csavarok). Egy rövidítés… Tovább