Tavaszi célmaraton

Amikor az új év elkezdődik, és a tavasz a sarkon van, sokan elkezdenek kocogóedzésre, mert a természetben futni egyszerűen szórakoztató! Lélegezzen be friss levegőt, formálja a testét és elősegítse az egészséget - ugyanakkor ha betart bizonyos szabályokat, akkor jót tehet a testével és önmagával… Tovább

Sport a mozgásszervi rendszer számára

A hátpanaszok, valamint a mozgásszervi rendszer krónikus degeneratív betegségei (például csontritkulás, osteoarthritis) esetén a sporttevékenység fontos szerepet játszik. A fizikailag inaktív emberek az életkor előrehaladtával több csonttömeget veszítenek, ami a csonttörések kockázatához vezet esések esetén. Ezzel szemben erő és rugalmasság… Tovább

Téli sportok: Öröm a jégen és a havon

A lejtőn lengeni, lehetőleg friss hóval és ragyogó kék éggel, csodálatos hegyi háttérrel a háttérben, az egész család nyomában. A síelés még mindig a legnépszerűbb téli sport. Függetlenül attól, hogy a gyakorlat, a természet élménye vagy inkább a társasági après-ski áll az előtérben, mindenki maga dönti el. Bármilyen … Tovább

Edzés a Thera-zenekarral

Az elasztikus edzést rugalmas szalaggal már az 1960 -as években fejlesztették ki, amikor Erich DEUSER kerékpár belső csövekkel edzette a nemzeti labdarúgó -válogatottat. 1967-ben kifejlesztette a gyűrű alakú Deuserband-et. Bár a növekvő ellenállású edzéseknek számos előnye van, az elmúlt évtizedekben nem igazán fogott meg. A Thera Band Thera Band… Tovább

Vissza gyakorlatok az irodában

Vissza a fitnesz az irodai időkben más módon. Mutatunk gyakorlatokat, amelyek segítségével fizikailag és szellemileg is fitt formában tarthatja magát az irodában. Másfajta hátsó fitnesz Órákig ül a számítógép előtt, és a háta ismét csíp. Próbálja ki íjászat, újság evezés vagy újsághúzás. Mi a … Tovább

Fitnesz tévhitek 11–20

Ha túl lassan futsz, akkor talán teszel valamit az egészségedért, de beleragadsz a zsírba. A teljes energiafelhasználás alacsonyabb erőfeszítésnél sokkal kisebb, mint nagyobb intenzitás mellett. Hiszen egy gyorsan közlekedő autó több üzemanyagot fogyaszt. A zsírégetés a leghatékonyabban a maximális impulzus 70-80 százalékánál működik. … Tovább

A 20 legnagyobb fitnesz hazugság

A kocogás rossz az ízületeknek, a kerékpározás impotenssé tesz, az erőnléti edzés pedig testépítő izmokat ad? Minden hülyeség! Lefújjuk a 20 legnépszerűbb fitnesz tévedést, és így a belső disznónk is az utolsó ürügy arra, hogy kikerüljünk a sportolástól vagy a rendszeres edzéstől. 1. zsírégetés a sportban csak 30 perc után. Rossz. … Tovább

Fitness trendek 2018

A múltban nem lehetett megkerülni a Zumba tánc edzést Németországban. Milyen új fitnesz trendeket tartogat számunkra 2018? Az olyan új trendek, mint a Hot Hula, azt mutatják, hogy a táncos edzések még mindig népszerűek az új évben. Míg a Zumba latin -amerikai ritmusra táncol, a Hot Hula a reggae -n és… Tovább

Qigong

A kínai Qi kifejezés (beszélt tchi) egy filozófia és egyben orvostudomány is, amely az emberek és környezetük vitalitását jelenti. Ennek középpontjában a légzés, az energia és a folyadék áll. Azoknak, akik hisznek a Qi -ben, elképzelésük van arról, hogy az emberi szervezet bizonyos minták szerint kering, és a belső szervek körben… Tovább

Csökkenő halmazok

Szinonimák a legtágabb értelemben Kicsinyítő szettek, karcsúsító szettek, hosszabbított készletek, testépítés, erőnléti edzések, amelyeket gyakran helytelenül használnak: szuperkészletek, szuperkészletek Meghatározás Az ereszkedő szettek módszere az izmok maximális kihasználtságát idézi elő az edzés súlyának fokozatos csökkentésével. Leírás Ez a módszer valószínűleg az egyik legnehezebb és legintenzívebb módszer a testépítésben. Az … Tovább

Sixpack képzés

A hasizmok célzott javítását célzó edzésterv csak a hasizmok gyakorlatait és módszereit tartalmazza. Ez az edzésterv izolált edzési egységként használható az izomépítési terv kiegészítésére. A hasizmokat mindig ugyanolyan mértékben kell edzeni, mint az alsó hátizmokat. Edzésterv … Tovább