Edzés a Thera-zenekarral

Az elasztikus edzést rugalmas szalaggal már az 1960 -as években fejlesztették ki, amikor Erich DEUSER kerékpár belső csövekkel edzette a nemzeti labdarúgó -válogatottat. 1967-ben kifejlesztette a gyűrű alakú Deuserband-et. Bár a növekvő ellenállású edzéseknek számos előnye van, az elmúlt évtizedekben nem igazán fogott meg. A Thera Band Thera Band… Tovább

Push-upok az expanderrel

Bevezetés, valamint a karizmok edzése, a mellizom edzése lényegében nem felel meg semmilyen egészségfejlesztő szempontnak. Különösen a férfi sportolók remélik, hogy ilyen képzéssel jól képzett mellizmokat érhetnek el. A fekvőtámaszok régóta az egyik legismertebb és legnépszerűbb gyakorlatok az otthoni erősítő edzésekhez. Használva … Tovább

Pillangó az expanderrel

Bevezetés A fekvőtámaszok mellett a Pillangó egy másik módja a mellkas izomzatának bővítésének. A Butterfly -t inkább a fejlett területen használják, mert bizonyos koordinációs követelmény van. Különösen a testépítés meghatározási szakaszában a pillangót használják. A nagy mellizom megterhelése mellett ez a forma… Tovább

Expander képzés

Az egészség és a fizikai erőnlét korunkban már nem magától értetődő, és ezek törekvése nem meglepő. A kiegyensúlyozott kondíció és a hozzá kapcsolódó egészséges megjelenés egyre fontosabbá válik a társadalmi elismerés és a siker szempontjából. Egyre több fitness stúdió és kereskedelmi sportszolgáltató jelenik meg, amelyek… Tovább

A képzés előtt Expander képzés

Az edzés előtt Mindig győződjön meg arról, hogy megfelelően felmelegszik az izomépítő edzés előtt. A laza futás vagy kerékpározás ideális a keringés mozgósítására és az izmok vérellátásának javítására. Ha ezeket a formákat helyhiány miatt nem lehet végrehajtani, akkor kötélugrások vagy lépésmozgások alkalmasak az előkészítésre… Tovább

Összeadás az expanderrel

Bevezetés Az adduktorok összehúzódása a szétterített lábat a test felé húzza. Ezt az izomzatot a comb belsejében figyelmen kívül hagyják az edzési gyakorlatban, különösen a férfi edzők. A csípőízület minden dimenzióban lehetővé teszi a mozgást, ezért a combizmok edzését minden irányba kell irányítani… Tovább

A bicepsz göndörítései a bővítővel | A bicepsz göndörödik az expanderrel

A bicepsz variációi a bõvítõvel göndörödnek A bicepszhez hasonlóan a súlyokkal göndörödõ bõvítõ edzés is variálható. A klasszikus bicepsz -göndörödés során a tenyér a kontrakció során állandóan felfelé van. A mozgás közbeni terhelés növelése érdekében a tenyerek a kiindulási helyzetben egymással szemben lehetnek, és kifelé forgathatók… Tovább