Vízi torna

A vízi torna (aquafitness) magában foglalja a gimnasztikai gyakorlatokat, és a szokásos úszómedencékben és nem úszómedencékben is gyakorolják. Alkalmas gyermekeknek, felnőtteknek és időseknek. Még az elhízott emberek is részesülhetnek az aqua gimnasztikából, mert serkentik a zsírégetést. A víz felhajtóereje lehetővé teszi állóképesség és erő gyakorlatok elvégzését kevesebb… Tovább

Összegzés | Vízi torna

Összefoglalás A vízi gimnasztika lehetővé teszi az ízületek, lemezek, csontok és egyéb érintett struktúrák igénybevételének csökkentését. Ez döntő fontosságú, mivel bizonyos betegségek, például csontritkulás, reuma, spondylitis ankylopoetitis, csigolyaközi porckorongsérülések, térd TEP -ek, csípő TEP -ek, izomsorvadások és még sok más nem biztos, hogy lehetővé teszik a szárazföldi normál edzést. Ezenkívül a víz felhajtóereje és a víz… Tovább

Evezés felállva a Therabanddal

„Evezés felállva” Álljon kissé behajlított térddel, csípő szélesre. Rögzítsen egy arabszalagot az ajtó-ablak fogantyúja körül. Húzza mindkét végét hátra vállmagasságban, mintha evezne. Felső teste aktívan kiegyenesedik, ha felemeli a szegycsontot, és hátrafelé/lefelé húzza a vállát. Végezzen két sorozatot, egyenként 15 ismétléssel. Folytatás… Tovább

Gyakorlatok a fizioterápiából

A napi 5–10 perces edzés gyakran elegendő ahhoz, hogy a szervezet mentes legyen a betegségektől. Az izmok megerősödnek, az ízületek áthaladnak és a keringési rendszer fejlődik. Minden gyakorlatot fizioterápiában is használnak, és jól alkalmasak utánzásra. A nyaki gerincet erősíteni kell egyrészt… Tovább

1 gyakorlat

„Térd mozgósítása” A térdízület hajlítását ülő helyzetben gyakorolják. A térdet felemelik, miközben a sarok a comb felé húzódik. A térd felemelésével elkerülhetők a kitérő mozdulatok. Mindkét közös partner (comb és alsó láb) teljes mozgásában mozog. Fontos gondoskodni arról, hogy… Tovább

2 gyakorlat

„Kalapács” A hosszú ülésből nyomja be a térdének hátsó részét a párnába úgy, hogy a sarok (összeszorított lábujjak) kissé felemelkedjen a padlóról. A comb a padlón marad. A mozgás csak a térdízületből jön, nem a csípőből! Ha a térdízület nem nyújt elegendő nyújtást, a gyakorlat… Tovább

5 gyakorlat

„Ülő térdhosszabbítás” Ül a padlón, és beállítja a térdét. A lábszárat megnyúlik nélkül a térd megereszkedett. Mindkét térd marad ugyanazon a szinten a gyakorlat során. A középső részek megerősítése érdekében a lábat a belső szélével felfelé nyújtják. Tedd az egészet 15 alkalommal 3 szett per ... Tovább

Morbus Ledderhose - gyakorlatok

A Ledderhose -betegség néven ismert betegség (első felfedezője után nevezték el) egy talpi fibromatózis. Ez lefordítva azt jelenti, hogy a talp, a fibrost/szövetrost és a matózus szaporodás vagy növekedés, azaz a talp sejtjeinek szaporodása. A betegség a reumatikus betegségek közé tartozik. Ez… Tovább

Fizioterápia | Morbus Ledderhose - gyakorlatok

Fizioterápia A Ledderhose betegség krónikus betegség, amely fizioterápiával nem gyógyítható. A kontraktúra okozta tünetek, valamint a lefolyás és az azt követő tünetek befolyásolására azonban különféle intézkedések tehetők. A csomók kialakulása a talpi fascia szövetében különféle tüneteket okoz. Az ín rugalmatlanná válik, ami… Tovább