Jóga kezdőknek

A jóga eredetileg inkább életfilozófia, mint sport, de a nyugati világban a jógát gyakran úgy tekintik, mint egy speciális edzésprogramot, amely szelíd, légzést magában foglaló gyakorlatokból áll. A kezdők számára a jóga az erő, a stabilitás és az egyensúly kis kihívása az elején. Vannak azonban olyan gyakorlatok (ászanák), ​​amelyek… Tovább

Jóga gyakorlatok kezdőknek | Jóga kezdőknek

Jóga gyakorlatok kezdőknek Egyszerű, kezdőknek is megfelelő jógagyakorlatok például a klasszikus napüdvözlet, amely sokféle jógaforma alapja. Álló helyzetből indul, és a saját légzése áramlására koncentrál. Álló helyzetből a kezét a padlóra teszi,… Tovább

Milyen eszközöket használhatok kezdőként? | Jóga kezdőknek

Milyen eszközöket használhatok kezdőként? A DVD -ket rendszeresen ajánlják az interneten és a folyóiratokban (fitneszmagazinok, jógafolyóiratok), hogy jógastúdiók nélkül végezhessenek és tanulhassanak jógagyakorlatokat. Természetesen a dinamikus képekkel és többnyire professzionális utasításokkal ellátott DVD jó módja a kezdőknek a… Tovább

Jóga gyakorlatok kezdőknek DVD | Jóga kezdőknek

Jóga gyakorlatok kezdőknek A DVD DVD -ket rendszeresen ajánlják az interneten és a folyóiratokban (fitneszmagazinok, jógafolyóiratok), hogy jógastúdió nélkül végezhessenek és tanulhassanak jógagyakorlatokat. Természetesen a dinamikus képekkel és többnyire professzionális utasításokkal ellátott DVD jó módja annak, hogy a kezdők megismerjék a gyakorlatokat ... Tovább

Evezés állva

„Evezés felállva” Álljon kissé behajlított térddel, csípő szélesre. Aktívan egyenesítse ki felsőtestét úgy, hogy a szegycsontját felfelé irányítja, és a lapockáját hátra/lefelé húzza. Mindkét kar előrenyújtva a váll szintjén. Most húzza hátra a könyökét, amennyire csak lehetséges a váll szintjén. A kezek továbbra is előre mutatnak. A lapockák… Tovább

Coccyx fájdalom összehúzódásokkal kapcsolatban Gyakorlatok a coccyx fájdalomért terhesség alatt

Farkcsontfájdalom összehúzódásokkal kapcsolatban Összehúzódások már a terhesség 20. hetében jelentkezhetnek, az úgynevezett szülésfájdalmak. Ezek az összehúzódások hátfájásként, hasfájásként vagy coccyxfájdalomként is megnyilvánulhatnak, de nem fordulhatnak elő óránként több mint 3 -szor a születési dátum előtt, és nem rendszeres időközönként,… Tovább

Összegzés | Gyakorlatok a coccyx fájdalomért terhesség alatt

Összefoglalás A Coccyx fájdalom viszonylag gyakori a terhesség alatt, és különböző okai lehetnek. Mivel a medencegyűrű a terhesség és a szülés során természetesen kissé meglazul, ezek a panaszok nem aggasztóak, hanem kellemetlenek. A medencét körülvevő izmokat erősítő és a hátat ellazító gyakorlatokkal gyakran már el lehet érni a megkönnyebbülést. Gondos alkalmazása… Tovább

1 gyakorlat

„Térd mozgósítása” A térdízület hajlítását ülő helyzetben gyakorolják. A térdet felemelik, miközben a sarok a comb felé húzódik. A térd felemelésével elkerülhetők a kitérő mozdulatok. Mindkét közös partner (comb és alsó láb) teljes mozgásában mozog. Fontos gondoskodni arról, hogy… Tovább

3 gyakorlat

„Nyújtott négyfejű” Állj az egyik lábadra. Fogja meg a másik bokát, és húzza a sarkát a fenék felé. A felsőtest egyenes, a csípő előre tolódik. A jobb egyensúly érdekében rögzítsen egy pontot a padlón. Tartsa a nyújtást körülbelül 10 másodpercig, majd cserélje ki a lábát. Ezután lábonként újabb passz… Tovább

Gyakorlatok spondylitis ankylopoetikához

Sok esetben a spondylitis ankylopoetica a reumatikus gyulladásos folyamatok részeként a gerinc megmerevedéséhez vezet. Ezért a terápia során elengedhetetlenek a rendszeres fizioterápiás gyakorlatok. A gyakorlatok arra szolgálnak, hogy a gerincoszlop a lehető legmozgékonyabb legyen. Célszerű a gyakorlatokat egyedül elvégezni a… Tovább