Jóga gyakorlatok

A jógagyakorlatok egyre népszerűbb alternatívává válnak a hagyományos erősítő és relaxációs gyakorlatoknak, mivel sokoldalúak az izom -csontrendszer különböző betegségeinek kezelésében. A jógagyakorlatokat a különböző fizikai feltételeknek megfelelően hozzá lehet igazítani és növelni. Jógagyakorlatok kettőnek/partner Egy lehetséges jógagyakorlat 2 fő részére az előrehajlás. … Tovább

Jóga gyakorlatok a hátnak Jóga gyakorlatok

Jóga gyakorlatok a hátnak Sokféle jógagyakorlat létezik a hátizmok erősítésére és a hát rugalmasságának javítására. A gyakorlat a hát- és vállizmok erősítésére szolgál. Ehhez feküdjön le a padlóra fekvő helyzetben, karjait előre nyújtva, homlokát a padlón támasztva. … Tovább

Jóga gyakorlatok a fogyáshoz Jóga gyakorlatok

Jógagyakorlatok a fogyáshoz Amikor jógagyakorlatokat végzünk a fogyás érdekében, különösen fontos, hogy azokat a lehető legdinamikusabban hajtsuk végre, például gyakorlatok sorozatában, és serkentsük a szív- és érrendszert. További gyakorlatok a fogyáshoz itt találhatók: Gyakorlatok a hasi zsír ellen A delfin például alkalmas… Tovább

Rezgőlemez edzés

A vibrációs képzést egy vibrációs lemezen hajtják végre, amelyet különböző gyártók kínálnak. Különbözőek például méretben vagy a mellékelt tartozékokban, de végül a következő gyakorlatokat lehet elvégezni a legtöbb modellnél. A vibrációs lemezt statikus gyakorlatokhoz, de dinamikus gyakorlatokhoz is használják, amelyek célja a… Tovább

Gyakorlatok az aljára | Rezgőlemez edzés

Gyakorlatok az alsó részhez 1) Emelje fel a medencét 2) Guggoljon 3) Lunge Több gyakorlatot keres a fenékre? Kiinduló helyzet: Fekvő helyzetben egy foltvarró deszkán vagy hasonló felületen, amelynek magassága megegyezik a vibrációs lemezzel, a lábak a vibrációs lemezen állnak Végrehajtás: Lassan emelje fel a medencéjét, tartsa… Tovább

Gyakorlatok a karok számára Rezgőlemez edzés

Gyakorlatok a karokra Dips push-up alkartámasz Végrehajtás: Támassza magát kinyújtott könyökkel a vibrációs lemez hátulján, üljön a vibrációs lemez szélére, és nyújtsa előre a lábát. Tegye fel a sarkát, majd enyhén emelje fel a fenekét, és hajlítsa a könyökét körülbelül 110 ° -ra, majd nyújtsa ki… Tovább

Vannak mellékhatások? | Rezgőlemez edzés

Vannak mellékhatásai? Általánosságban elmondható, hogy a vibrációs edzésnek nincsenek mellékhatásai vagy káros hatásai, és szinte bárki elvégezheti bármely korosztályban. Van azonban néhány korlátozás: Ha bizonytalan, javasoljuk, hogy a vibrációs edzés megkezdése előtt konzultáljon szakemberrel, és beszélje meg vele a kockázatokat. Még … Tovább

Összegzés | Rezgőlemez edzés

Összegzés A vibrációs tréning például a gyomor, a fenék, a hát és a kar izmainak erősítésére használható. Arthrosis esetén ez stabilizálhatja az ízületet, ami csökkentheti az ízületi fájdalmat. Az edzés segíthet az izmok ellazításában és lazításában is. A heti kétszeri 10 perces edzés… Tovább

Gyakorlatok a Therabanddal

Az erősítő gyakorlatokat nem mindig lehet elvégezni a mindennapi élet és a munka okozta időhiány miatt. A szalagok ideálisak magukkal vitelre vagy otthoni edzésre, és bárhol használhatók. Az ellenállás növekedése lehetséges, és a testmozgás különböző változatai állnak rendelkezésre. A gyakorlatokat 15-20 alkalommal megismételjük, és… Tovább

A lapocka izomzatának erősítése

„Statikus evezés” Üljön egyenesen egy székre. Mindkét kezében egy botot tart a mellkas magasságában. Húzza a rudat a mellkasa felé a lapockák összehúzásával. Próbálja széthúzni a botot a testénél fogva. Tartsa a feszültséget 20 másodpercig. Rövid szünet után ismételje meg a gyakorlatot. Folytassa a következővel… Tovább